Nieuws. Tips. Updates.

Alles over werkprocessen lees je op ons blog.

    Dienstverlening verbeteren? Begin bij jezelf!

    Als oprecht ‘service minded’ technicus probeer je natuurlijk dagelijks manieren te vinden om jouw serviceorganisatie nog verder te verbeteren. Klantgerichter te maken. Efficiënter. Dat is heel verstandig, maar lukt het een beetje? Zoals met veel lastige taken is het ineens eenvoudiger uit te voeren zodra je wat structuur aanbrengt in je groei- en verbeterplannen. Een stappenplan, zeg maar. Lijkt het je wat?

    Lees verder

    Clientele ITSM voldoet nu al aan GDPR / AVG-normering

    Interview met Carlo Huijbregsen, Security Officer Mproof & Ilko van der Velden, Product Owner Clientele ITSM. De nieuwste versie van Clientele ITSM, de meest betrouwbare ITSM-software voor Managed Service Providers, komt nu al tegemoet aan de normen van de nieuwe GDPR / AVG-wetgeving, die op 25 mei 2018 van kracht wordt. Deze wet vervangt de oude Wet Bescherming Persoonsgegevens en geldt voor alle landen in de EU. Doel van de wet is het beschermen van de privacy van eindgebruikers.

    Lees verder
    20 March 2018 Nieuws Michiel ten Houten

    De ISM-methode, een toepassing van Modern Service Management

    Dit blogartikel is geschreven door gastauteur en ISM-expert Wim Hoving. Iedereen wil goede diensten ontvangen: snel, efficiënt, flexibel, en ze moeten voldoen aan de regelgeving. En dat kan ook. Het vergt ook geen rocketscience, maar wel visie en vakmanschap, van beheerders en leiders. Het mooie en verraderlijke is dat goed geleverde services er zo eenvoudig uitzien.

    Lees verder
    13 February 2018 Werkwijze verbeteren Wim Hoving

    Marketing. Maar dan voor IT'ers.

    Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen 'winkeltje' op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA's behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd. Hartstikke prima natuurlijk.

    Lees verder

    Bent u in control, maar kunt u het niet aantonen?

    Bekijk ons webinar terug. Daarin laten we precies zien hoe u grip op uw service-organisatie kunt krijgen.

    In de webinar-video ziet u hoe u:

    • Dashboards gebruikt
    • Kunt sturen op aandachtspunten
    • Grip op uw service-organisatie krijgt

    Kijk de webinar terug

    Over het Mproof-blog.

    Heeft u moeite om de werkprocessen in uw organisatie op orde te krijgen? Op het blog van Mproof leest u handige tips en het laatste nieuws op het gebied van Service Management, werkprocessen en andere procedures.

    Heeft u zelf nog ideeën? Help dan om dit blog nóg beter te maken en laat uw suggesties achter in de reacties.

    Uitgelichte artikelen.