Nieuws. Tips. Updates.

Alles over werkprocessen lees je op ons blog.

    Mproof behaalt USM-accreditatie

    Mproof, specialist in Service Management, heeft als eerste bedrijf in Nederland de Unified Service Management-accreditatie behaald. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. 

    Lees verder
    16 June 2017 Nieuws Michiel ten Houten

    Nieuwe software? Dat is altijd even wennen!

    Het is je vast wel eens overkomen. In de organisatie is besloten om met nieuwe software te gaan werken. En dat vergt soms behoorlijk wat aanpassingsvermogen.  Weinig zaken zijn zo controversieel als de keuze voor hardware en software. Bij iedere koffiezetautomaat wordt bijvoorbeeld de Apple/Microsoft/Google-discussie wel eens gevoerd. Sommige mensen zweren bij Android. Anderen kunnen niet zonder hun Microsoft-software en -apparatuur. En natuurlijk zijn er vele liefhebbers van Apple-gadgets. Software en hardware roepen al met al wat emoties op. In dit artikel lees je er meer over.

    Lees verder

    Mproof introduceert Service Hub.

    Service Management-software is van onschatbare waarde voor kleine en grote service-organisaties, in het binnen- en buitenland. Dit soort software stelt gebruikers in staat eenvoudig service aanvragen, incidenten en RFC's in te voeren, bij te houden en te voltooien en helpt daarmee om bedrijven gestructureerder te werken en betere resultaten te behalen. Dat is al jaren zo, en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Maar de manier waarop mensen tegenwoordig werken, verandert wél. Daarom introduceren we 'Service Hub', een software-applicatie die het mogelijk maakt om te werken zoals jij wilt, waar je maar wilt. En natuurlijk met een zeer gebruiksvriendelijke interface en waarbij informatiebeveiliging voorop staat.

    Lees verder

    Procesmanager, blijf bij je leest!

    Herkent u dat ook dat de procesmanager Incident Management de voortgang van openstaande incidenten bewaakt, achter alle prioriteit-1 incidenten aanrent en ook nog eens opereert als een call-dispatcher? Bij veel organisaties blijkt dat procesmanagers vooral inhoudelijk bezig zijn en zich minder zorgen maken om de procesmatige kant. Uiteraard zullen genoemde taken uitgevoerd moeten worden, maar het is goed om te bekijken waar en bij welke rol de verantwoordelijkheden liggen. Niet bij de procesmanager in iedergeval.

    Lees verder

    Bent u in control, maar kunt u het niet aantonen?

    Bekijk ons webinar terug. Daarin laten we precies zien hoe u grip op uw service-organisatie kunt krijgen.

    In de webinar-video ziet u hoe u:

    • Dashboards gebruikt
    • Kunt sturen op aandachtspunten
    • Grip op uw service-organisatie krijgt

    Kijk de webinar terug

    Over het Mproof-blog.

    Heeft u moeite om de werkprocessen in uw organisatie op orde te krijgen? Op het blog van Mproof leest u handige tips en het laatste nieuws op het gebied van Service Management, werkprocessen en andere procedures.

    Heeft u zelf nog ideeën? Help dan om dit blog nóg beter te maken en laat uw suggesties achter in de reacties.

    Uitgelichte artikelen.